Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Futás linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között
részletek »

Futás képes leírás

Képes leírás

Itt vagy: futas.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 86 db
 	 Másodszor is MH Túlélőfutó-verseny Pápán

Másodszor is MH Túlélőfutó-verseny Pápán

10 kilométer futás, 35 akadály, 1,5 kilométer kötél várja a jövő héten megrendezésre kerülő túlélőverseny résztvevőit az MH Pápa Bázisrepülőtéren. Bíró András százados, az MH PBRT testnevelő tisztje, az embert próbáló verseny szervezője elmondta: az idei megmérettetésen is szükség lesz a komplex, nem mindennapi képességekre, ha valaki teljesíteni akarja az összetett, bonyolult pályát.

 	 Túlélhető a túlélőverseny

Túlélhető a túlélőverseny

Szeptember 28-án 103 résztvevővel elrajtolt az első magyar katonai túlélőfutás mezőnye az MH Pápa Repülőbázison. Lázas izgalom előzte meg a készülődést úgy a szervezők, mint a versenyzők részéről, hisz hazánkban még ilyen jellegű megmérettetésre nem volt példa.

 -38: ennél hidegebb maraton tényleg nincs

-38: ennél hidegebb maraton tényleg nincs

A szibériai Borisz Fjodorov az új évet maratonfutással kezdte. Mínusz 38 fokban teljesítette a távot, de túl melegnek találta az időt, legközelebb már mínusz 50-60 fokban futna. Teljesítménye minden valószínűség szerint így is rekord, soha korábban nem futottak ilyen hidegben 42,195 kilométert.

 Futóedzések megkezdése vagy fokozatos újrakezdése

Futóedzések megkezdése vagy fokozatos újrakezdése

A futás mindenki számára elérhető sport, mely jótékony hatással van az egészségre és a közérzetre (célja lehet egészségmegőrzés vagy terápia). Mielőtt rendszeresen futni kezdene, kérje ki orvosa véleményét! A siker legfontosabb feltétele a megfelelő terep és futócipő kiválasztása, valamint a futás időtartamának meghatározása.

 Futópad, vagy a hideg?

Futópad, vagy a hideg?

Viola, aki falra mászik a futópadtól... meg amúgy is. Szerintetek normális, hogy elindul a cipőtök alatt a járda? Ráadásul nem a megfelelő irányba, hanem hátrafelé. Aztán ha ezt véletlenül sikerült megszokni, az szuper, de hogy fogok leszállni? Leugrom hátrafelé? Láttatok videókat futópad-balesetekről?

Hirdetés
 Kezdő futók 10 leggyakoribb hibája

Kezdő futók 10 leggyakoribb hibája

A futás nem csak az állóképességet javítja, és segít az ideális testsúly elérésében, de fiatalon is tart. A felhőtlen örömért azonban kerüljük el a leggyakoribb hibákat!1. Rossz futócipő Ezt a hibát legalább egyszer minden futó elköveti az edzés vagy verseny során. Régi, elhasznált futócipő vagy a lábhoz/futóstílushoz rossz típusú futó lábbeli viselése balesetveszélyes.

 Kocogás és a futás hatása a szervezetre

Kocogás és a futás hatása a szervezetre

Ki gondolná, hogy a rendszeres futás hatására nem csak edzettebbekké, ellenállóbbakká, kitartóbbakká válunk, hanem még boldogabbak is leszünk. Tudományos vizsgálatok eredményei fényt derítettek a rendszeres futás testi elégedettséget fokozó hatására is. Lássuk, miről is van szó!

 Schumacher edzésterve futóknak

Schumacher edzésterve futóknak

A tervezésnél azt veszem alapul, hogy hetente 5-8 órát tudsz edzésre fordítani: ez a minimum edzésre szánt idő egy ilyen terhelés esetén. Jelenlegi alapkövetelmény:2 Margitsziget kör lefutása megállás nélkül(50-60p körül). A legfontosabb szempont, hogy izmaidat, keringésedet felkészítsük a speciális hegyi körülményekhez.

 Szabályok

Szabályok

1. Minimum 1 héttel előre kell jelezned a próbálkozási szándékod az info@terepfutas.hu mél címre. Egy naptári évben két alkalommal lehet a próbálkozási szándékot bejelenteni. 2. A teljes útvonalat be kell járnod, az óramutató járásának megfelelő irányban, 30 órán belül. 3. GPS és a Terepfutás.hu által biztosított nyomkövető használata kötelező! A mért trackkel bizonyítod majd, hogy bejártad a Kört!

Hirdetés
 Ultrafutók Magyarországi Szövetség

Ultrafutók Magyarországi Szövetség

Az Ultrafutók Magyarországi Szövetségének (UMSZ) feladatkörét továbbvivő Magyar Atlétikai Szövetség Ultrafutó Bizottsága (MASZ UB) pályázatot hirdet a 2014. évi Terep Ultra Kupa (TUK) futamok megrendezésére. Kérjük a Terepfutó versenyek szervezőit, hogy az előző évekhez hasonlóan, (akár több versenyre is) küldjék el pályázataikat, hogy egy egész évet átfogó színvonalas versenysorozatban mérethessék meg magukat az ultratávú terepfutást kedvelő sporttársaink. A szükséges adatlapok mellékelve.

1. hét - terepfutás edzésterv Pindroch Csabával az Életfa terepfe

1. hét - terepfutás edzésterv Pindroch Csabával az Életfa terepfe

Olyanoknak készül az alap edzésterv, akik rendszeresen, de nem túl intenzíven futnak. A haladó terv komolyabb alapokkal rendelkezőknek szól, akik indultak már terepfutóversenyen vagy hasonló nagyobb megterhelésű eseményen.

5 kalóriaégető futópados edzésterv

5 kalóriaégető futópados edzésterv

A futópad az egyik legnépszerűbb fitness gép - minden edzőteremben és sok otthonban is megtalálható. Jó alternatívát nyújt azok számára, akik ódzkodnak a szabadtéri sporttól, biztonságos, kontrollált körülményeket biztosít: a futópadon az emelkedő és a sebesség is állítható, és akkor állunk le, amikor csak szeretnénk.

5 km, középhaladó szintű

5 km, középhaladó szintű

Számos edzéstervet dolgoztunk ki, hogy segítsünk elérni a kívánt szintet a Forerunner® segítségével. Válaszd ki a kívánt szintet és kövesd a rendszerezett, 12 heti tervet. A Garminod segíteni és ösztönözni fog egészen a célig. A Forerunner® 410 és 310XT órára akár le is töltheted a kívánt tervet és a csuklódon követheted.

A futás ezer jótékony hatása az egészségedre

A futás ezer jótékony hatása az egészségedre

Még a gondolatától is irtózol, hogy a salakon szenvedj, és magányosan ródd a köröket? Változtass a futással kapcsolatos szemléleteden, ez a mozgásforma ugyanis ezer és ezer jótékony hatással bír az egészséged szempontjából.

A futás jótékony hatásai

A futás jótékony hatásai

A futás néha pokoli kín tud lenni, főleg a rendszeres testmozgás megkezdésekor. Az ősz beköszöntével pedig egyre inkább csökken a motivációnk, hisz ki szeretne hidegben, esetleg még esőben is futni? Az első és legfontosabb szabály, hogy megértsük és legfőképpen tudatosítsuk magunkban, hogy futni jó és mindezt magunkért, az egészségünkért tesszük

A futás örömei

A futás örömei

Számtalanszor ismételt és örökérvényű igazság, hogy a rendszeres sportolás és az egészség összefügg egymással. Napjainkra ez a mondás még inkább igaz. A magánélet és a munka okozta stresszforrások, a magas vérnyomás és az elhízás mind-mind arra késztet bennünket, hogy mozogjunk, sportoljunk, hiszen az egészségünkért ezzel tehetünk a legtöbbet.

A futás pszichológiája

A futás pszichológiája

Az emberi élet alaptevékenysége a helyváltoztatás, ami legtöbbször a gyaloglást jelenti, de vannak olyan élethelyzeteink, ahol kénytelenek vagyunk nagyobb sebességre kapcsolni, és akkor futunk, mondjuk egy barátunk vagy a busz után.

Tuti menü