Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Hogyan kezdjük el? képes leírás - Futás.tlap.hu
részletek »

Hogyan kezdjük el? - Futás.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: futas.tlap.hu » Hogyan kezdjük el?
Keresés
Találatok száma - 8 db
 Futóedzések megkezdése vagy fokozatos újrakezdése

Futóedzések megkezdése vagy fokozatos újrakezdése

A futás mindenki számára elérhető sport, mely jótékony hatással van az egészségre és a közérzetre (célja lehet egészségmegőrzés vagy terápia). Mielőtt rendszeresen futni kezdene, kérje ki orvosa véleményét! A siker legfontosabb feltétele a megfelelő terep és futócipő kiválasztása, valamint a futás időtartamának meghatározása.

 Kezdő futók 10 leggyakoribb hibája

Kezdő futók 10 leggyakoribb hibája

A futás nem csak az állóképességet javítja, és segít az ideális testsúly elérésében, de fiatalon is tart. A felhőtlen örömért azonban kerüljük el a leggyakoribb hibákat!1. Rossz futócipő Ezt a hibát legalább egyszer minden futó elköveti az edzés vagy verseny során. Régi, elhasznált futócipő vagy a lábhoz/futóstílushoz rossz típusú futó lábbeli viselése balesetveszélyes.

Edzéstervek kezdőknek

Edzéstervek kezdőknek

futó lány edzesterv futóknakNe feledkezz meg az edzés előtti bemelegítésről és a futás utáni nyújtásról! Séta: tempós séta, gyaloglás. Keresztedzés: kerékpározás, úszás, .. forrás: Health &Fitness Magazine (GB)

Első 5 kilométer

Első 5 kilométer

Valahol mindenkinek el kell kezdenie. Még sohasem futottál? Félsz, hogy percek alatt kidőlsz? Kövesd az Online Edzésnapló edzéstervét és 6 héten belül elérheted az áhított első 5 kilométert. Egyben.Ezt az edzéstervet szinte bármely átlagos fizikummal rendelkező ember probléma nélkül képes végigcsinálni, még ha első ránézésre ez nem így tűnne.

Hogyan kell futóedzés tervet készíteni kezdőknek?

Hogyan kell futóedzés tervet készíteni kezdőknek?

Mindent csak elkezdeni nehéz, aztán meg már minden megy magától, mint a karikacsapás. Így van ez a futással is, főleg, ha némi súlyfelesleggel küzdünk, vagy már túl vagyunk akár a negyedik x-en is. De ez az edzésterv egyike azoknak a programoknak, ami kis lépésben segít a kezdőknek, hogy ne menjen el a lelkesedésük már az elején.

Hirdetés
Hogyan kezdjünk?

Hogyan kezdjünk?

A bemelegítés titkai A könyvben az előszó, az operában a nyitány, a lakásban az előszoba, étkezés előtt a kézmosás, a szerelemben az előjáték és az edzésen a bemelegítés az életrevaló 'kezdőlépés'. A nyugalmi állapotból a terhelésre bemelegítő mozgással készíthető fel a sportoló teste és lelke is. A bemelegítő, lassú futás - kezdőknek a lendületes járás - serkenti a szívműködést, a vérkeringést, a légzést, így emelkedik az izomhőmérséklet, a hajszálerek kitágulnak, a szervezetben végbemenő fizikai és kémiai folyamatok felgyorsulnak. A sportoló bemelegítéskor idegrendszerével együtt hangolódik a várható munkavégzésre, még a koordinációs funkció is javul. Így csökken a sérülésveszély.

Kényelmes talpbetét futáshoz

Kényelmes talpbetét futáshoz

Talpbetétek behelyezése a cipőkbe elengedhetetlen, amennyiben valami panasz merül fel a lábaknál. Talpfájdalom, térd vagy sarok panasz jelentkezésénél vagy esetleg megelőzőse folytán is hasznos lehet a Footdisc gyógyászati talpbetét használata. Sportolásokhoz mérten különféle méret és kialakítás szerint készítik, valamint a lábak egyedi formájához képest lehet megvásárolni az adott darabokat. Akár a weboldalukon keresztül meg is tekinthetőek a termékek, továbbá ország szerte több ponton is megvásárolhatóak.

Kezdő futó edzésterve - 8 hétre

Kezdő futó edzésterve - 8 hétre

Az alábbi edzéstervhez hasonlóval indultam újra 2010. őszén. Az edzésterv kivitelezhető, de lesznek benne kényelmetlen pillanatok. Ez a fejlődés velejárója. Egy dolog kell igazán, a Te elhatározásod. Írd le a célodat, jegyezd be a naptáradba az edzések időpontjait!

Tuti menü